Lag NAF veibok på Facebook!

NAF ønsker forslag til den nye veiboka for 2014 og tilbyr medlemmene å sende forslag på e-post. Mange virksomheter ønsker forslag fra sine kunder. Med sosiale medier har man mulighet til å lage mer interaktive forslagskasser og skape engasjement rundt prosjektet.

I dag skrev jeg følgende innlegg på NAF sin Facebookside:

Lag veiboka på Facebook! I siste Motor står det: «Veibokredaktør Per Roger Lauritzen frir til alle landets 429 kommuner og samtlige 520 000 NAV-medlemmer: La oss sammen lage den beste veiboka noensinne!» Og så tilbys det en skarve e-postadresse til å sende inn forslag? I samme artikkel står det ironisk nok: «Vi har vært nødt til å tilpasse oss tidens moderne medier.»

Jeg foreslår at det opprettes en egen Facebook-side for NAF Veibok hvor folk kan dele tips, lenker og bygge videre på hverandres forslag. De forslagene som får flest «liker» kan også framheves spesielt i veiboka. Da får man gratis markedsføring av veiboka samtidig som man kommer i dialog med medlemmene, i stedet for at folk skal sende inn forslag i en lukket kanal. NAF Veibok er allerede veldig god og jeg er sikker på at dette vil skape et stort engasjement på Facebook 🙂

Er du enig i dette, er det bare å gå inn på NAF sin Facebookside og «like» innlegget datert 30. november 2012 (se under Aktiviteter fra andre).

Om @krirein

Kristin Over-Rein
Dette innlegget ble publisert i Sosiale medier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *